OFERTY I WYCENY

Zapytania ofertowe prosimy kierować na ogólny adres mailowy naszego Biura Obsługi Klientów (biuro@slodyczezpomyslem.pl) lub bezpośrednio do odpowiedniego pracownika:

Agencje Reklamowe:
Justyna Kazimierczak (justyna@slodyczezpomyslem.pl)
Olga Zimka (olga.z@slodyczezpomyslem.pl)

Klienci Biznesowi:
Anna Winnicka (anna@slodyczezpomyslem.pl)
Natalia Malczyńska (natalia@slodyczezpomyslem.pl)

Wiążącymi ofertami handlowymi w rozumieniu kodeksu cywilnego są tylko pisemne wyceny przygotowane indywidualnie dla Państwa. Są one ważne przez 14 dni od dnia sporządzenia, po tym czasie prosimy o ponowne potwierdzenie cen i dostępności produktów. Ceny podawane telefonicznie, newslettery, materiały dostępne on-line itp. mają charakter informacyjny i nie stanowią wiążącej prawnie oferty. Wszystkie ceny podawane w naszych ofertach są cenami netto. Stawka VAT na wszystkie nasze produkty i usługi sprzedawane na terenie Polski wynosi 23%.

Prowadzimy również sprzedaż do wszystkich państw członkowskich Unii Europejskiej, w oparciu o rozliczenia w euro i zerową stawkę VAT, zgodnie z przepisami o wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów. Więcej informacji o naszej ofercie eksportowej można uzyskać w angielskiej wersji językowej tej strony internetowej oraz pod adresem export@promotionalsweets.pl.

RABATY

Podstawowym kryterium przyznawania rabatów jest wielkość danego zamówienia. Dodatkowe rabaty przysługują Agencjom Reklamowym współpracującym z nami w ramach programu partnerskiego. Specjalne rabaty mogą również być przyznawane kluczowym Klientom Bezpośrednim, w toku indywidualnych rozmów handlowych.  Rabaty są zawsze uwzględniane w indywidualnych ofertach cenowych przesyłanych przez naszych pracowników, nie są natomiast uwzględniane w udostępnianych cennikach partnerskich dla Agencji Reklamowych. Rabaty dotyczą wyłącznie cen jednostkowych produktów, nie przyznajemy rabatów od kosztów transportu ani od kosztów wstępnych (przygotowalnia, wykonanie form i wykrojników itp.).

PRÓBKI

Próbki naszych produktów są przesyłane bezpłatnie (w ilościach typowo próbkowych) w miarę dostępności. Jeśli interesujący Państwa produkt będzie chwilowo niedostępny w magazynie próbek, prześlemy jego zdjęcia wysokiej rozdzielczości oraz inny, maksymalnie zbliżony produkt (np. czekoladę o tych samych parametrach, tylko w innym kształcie). O próbki najlepiej zwrócić się do tej samej osoby, z którą kontaktują się Państwo w sprawach cen i dostępności produktów (lista powyżej). Standardowo próbki doręcza Poczta Polska lub firma kurierska DPD. Na indywidualne życzenie próbki mogą również zostać przesłane do dowolnego paczkomatu firmy InPost w całej Polsce. Po wcześniejszym uzgodnieniu terminu istnieje możliwość odbioru próbek przez zamówioną przez Państwa, na własny koszt, inną firmę kurierską lub bezpośrednio przez Państwa przedstawiciela.

ZAMÓWIENIA

Zamówienia przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej (e-mail, faks, przesyłka pocztowa lub kurierska). Zachęcamy do korzystania z naszego standardowego formularza zamówienia. Każde zamówienie musi zawierać następujące elementy:
– pełna nazwa Zamawiającego, adres, numer NIP
– nazwy lub numery katalogowe zamawianych produktów
– zamawiane ilości
– ceny jednostkowe produktów i usług dodatkowych: przygotowalnia, transport itd.
– forma płatności
– adres i forma dostawy (np. nazwa wybranej firmy kurierskiej, jeśli sami organizują Państwo transport)
– termin realizacji, rozumiany jako termin wysyłki lub odbioru towaru z naszej firmy
– nazwisko, telefon i adres e-mail osoby kontaktowej

Każde zamówienie jest pisemnie potwierdzane przez jednego z naszych pracowników w ciągu trzech dni roboczych od jego otrzymania. Potwierdzenie zawiera wszystkie najważniejsze elementy zamówienia, takie jak nazwy i ilości zamawianych produktów, ceny, termin realizacji, forma płatności itd. W przypadku, jeśli z jakichkolwiek powodów treść zamówienia różni się od treści potwierdzenia, za wiążące dla nas uważamy potwierdzenie. Z tego względu prosimy o uważną lekturę potwierdzeń i natychmiastowe zgłaszanie wszelkich uwag do ich treści.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia jego przyjęcia, nawet w przypadku przedpłaty (brak przedpłaty wstrzymuje wydanie towaru, ale nie jego produkcję) . Późniejsza rezygnacja z zamówienia może wiązać się z koniecznością zapłaty części lub całości ustalonej ceny, w związku z poniesionymi już przez nas kosztami i wykonanymi pracami.

PROJEKTY GRAFICZNE

Projekty graficzne zamawianych produktów są przygotowywane przez naszych grafików po złożeniu zamówienia. Nie przygotowujemy projektów na etapie składania oferty, chyba że w indywidualnych przypadkach postanowiono inaczej. Istnieje również możliwość samodzielnego przygotowania projektu w oparciu o przesłane przez nas siatki graficzne. Przesyłane siatki są objęte prawami autorskimi i własności przemysłowej, w związku z czym nie mogą być rozpowszechniane ani wykorzystywane do celów nie związanych z zamówieniem.

Materiały niezbędne do przygotowania projektu (logotypy, teksty, zdjęcia itp.) prosimy przesyłać w postaci wiadomości e-mail, na fizycznych nośnikach pamięci (CD, DVD, USB) lub w postaci linków do serwerów FTP (prosimy pamiętać o podaniu loginu i hasła). Nasz Dział Graficzny bazuje na oprogramowaniu Adobe Creative Suite, stąd akceptujemy następujące formaty plików: AI, EPS, PDF. Prosimy pamiętać o zamianie wszystkich tekstów na krzywe. Wszystkie kolory powinny być zdefiniowane w skali CMYK lub Pantone Matching Scale (w zależności od wybranej techniki druku i wielkości zamówienia). W przypadku skomplikowanych nadruków (np. zdjęcia, gradienty) opieramy się na kolorach zdefiniowanych w przesłanych plikach. Zachęcamy również do przesyłania nam fizycznych próbek pożądanych barw. W przypadku braku numerów kolorów lub ich próbek operatorzy maszyn drukujących wydrukują nakład w/g własnego uznania.

Każdy nowy projekt graficzny zostanie Państwu przesłany do akceptacji przed rozpoczęciem druku. Mogą Państwo wnosić do niego 3 dowolne poprawki, ale po ostatecznym zatwierdzeniu i podpisaniu  projektu nie będziemy mogli uznać ewentualnych reklamacji dotyczących zaakceptowanych wcześniej treści. Za dodatkową opłatą możliwe jest wykonanie proofa projektu. Opóźnienie w akceptacji projektu może być przyczyną opóźnienia wysyłki i dostawy, za co nie ponosimy odpowiedzialności.

SPECYFIKACJA MATERIAŁÓW GRAFICZNYCH

DOSTAWY I WYSYŁKI

Standardowo dostawy na terenie Polski realizują w naszym imieniu firma kurierska DPD (serwis paczkowy) oraz firma logistyczna Raben Polska (serwis paletowy). W serwisie paletowym wszystkie przesyłki przewożone są w warunkach izotermicznych i doręczane samochodami wyposażonymi w windę. Koszt dostawy podany w każdej naszej ofercie obejmuje zawsze zarówno usługę transportową firmy DPD lub Raben, jak i koszty związane z przygotowaniem przesyłki do transportu w sposób maksymalnie ograniczający ryzyko uszkodzeń. W przypadku przesyłek paletowych do ceny transportu wliczony jest też koszt zakupu palety (odbiorca nie musi nigdy oddawać kierowcy Raben palety na wymianę).

Istnieje również możliwość zamówienia odbioru przesyłki przez wskazaną przez Państwa firmę kurierską, w ramach Państwa umowy z tym przewoźnikiem. W większości przypadków odbiór taki może zostać zorganizowany przez naszych pracowników, po podaniu odpowiedniego numeru Klienta firmy kurierskiej oraz adresu dostawy. Niektóre firmy kurierskie akceptują zlecenia składane tylko przez Płatnika. W przypadku wykonywanych przez Państwa przewoźników odbiorów przesyłek paletowych, do faktury zostanie doliczona opłata pokrywająca koszt zakupu palety oraz jej zabezpieczenia przed transportem.

Wszystkie produkty mogą również być odbierane z siedziby naszej firmy przy ul. Średniej 38 w Milanówku, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Prosimy pamiętać, iż w Milanówku obowiązują poważne ograniczenia w poruszaniu się ciężarówek o masie powyżej 10 ton.

DOKUMENTY I PŁATNOŚCI

Standardowo realizacja każdego zamówienia kończy się wystawieniem faktury. Klientom, którzy z jakichkolwiek powodów nie chcą otrzymać faktury, wystawiamy paragony fiskalne. Istnieje możliwość wystawienia faktury do paragonu w ciągu 7 dni, nie ma natomiast możliwości zmiany w drugą stronę. Dokumenty WZ wystawiane są tylko w szczególnych sytuacjach. W przypadku dostaw kurierskich, potwierdzenie dostawy przedstawione do podpisu przez kuriera ma moc dokumentu WZ. W przypadku odbiorów osobistych oraz dostaw wykonywanych przez naszych kierowców, faktura VAT jest jednocześnie dokumentem WZ, dlatego prosimy o jej podpisywanie w momencie przekazania produktów, niezależnie od innych obowiązujących przepisów.

Przy pierwszym zamówieniu zawsze wymagamy pełnej przedpłaty na podstawie dokumentu proforma. Przy kolejnych zamówieniach udzielamy zazwyczaj kredytu kupieckiego w wymiarze 14 dni. Przywilej ten może zostać wycofany w stosunku do Klientów opóźniających swoje płatności. Istnieje też możliwość płatności gotówkowej, zarówno przy odbiorze osobistym, jak i wysyłce kurierskiej realizowanej w ramach naszego konta klienta firmy DPD. Płatność kartą możliwa jest tylko w przypadku produktów marki SlodkieWiadomosci.pl, zamawianych przez nasz sklep internetowy lub Allegro. Jeżeli życzą sobie Państwo płacić w jakiejkolwiek innej walucie niż polski złoty, w szczególności w euro, jest to możliwe po indywidualnym uzgodnieniu. Prosimy jednak pamiętać, że takie życzenie musi zostać zgłoszone na etapie zapytania ofertowego, gdyż koszty obsługi walutowej mogą mieć wpływ na naszą wycenę.

Wszystkie wystawiane przez nas faktury oraz dokumenty proforma dostępne są również w wersji elektronicznej, wysyłanej automatycznie niezwłocznie po wystawieniu (tzw. e-faktury). Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj. Każdy z naszych Klientów na życzenie może też otrzymać stały i unikalny link, pozwalający na bieżąco zapoznawać się ze stanem rozrachunków bezpośrednio na naszym serwerze księgowym (opcja ta obejmuje dokumenty wystawione od 5 stycznia 2015).

GWARANCJA I REKLAMACJE

Okres gwarancji na każdy z naszych produktów jest tożsamy z okresem jego przydatności do spożycia. Prosimy pamiętać, iż są to produkty spożywcze, a zatem bardzo ważne jest przechowywanie ich w odpowiednich warunkach, właściwych dla danego produktu. W większości przypadków temperatura przechowywania nie powinna przekraczać 18 stopni (temperatura do 25 stopni dopuszczalna jest jedynie na krótko, np. w czasie przewozu), a wilogotność powietrza 50%.

Reklamacje przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej. Standardowy czas odpowiedzi na reklamację wynosi do 3 dni roboczych, choć w wyjątkowych sytuacjach może zostać przedłużony do pięciu dni roboczych. Do reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru w transporcie należy dołączyć protokół szkód, spisany z doręczającym kurierem. Do reklamacji dotyczących tego, iż produkt stracił swoje walory smakowe lub wizualne przed końcem okresu ważności, należy dołączyć dokumentację przechowywania (np. karty odczytów temperatury i wilgotności powietrza w magazynie, zgodnie ze standardami obowiązującymi przy magazynowaniu produktów spożywczych). Niezależnie od charakteru reklamacji, zawsze bardzo pomocne będzie dołączenie zdjęć, które pozwolą nam lepiej zrozumieć problem. Zastrzegamy sobie również prawo do żądania zwrotu całości reklamowanego towaru, przy czym w takiej sytuacji pokrywamy koszty transportu.

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są przez naszych najbardziej doświadczonych pracowników, pod nadzorem lub wręcz z bezpośrednim udziałem jednego z właścicieli naszej firmy. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy z naszych Klientów był w pełni zadowolony z naszych produktów i usług, dlatego rozpatrujemy reklamacje w sposób maksymalnie uczciwy i pełen dobrej woli. W przypadku uznania reklamacji, możliwe są następujące formy naprawienia zaistniałego problemu:
– udzielenie specjalnego rabatu na zamawiany produkt
– ponowne wykonanie reklamowanej partii, pod warunkiem zwrotu całej partii wadliwej
– zwrot całości kwoty transakcji, pod warunkiem pełnego zwrotu wadliwego towaru

Nie wypłacamy jakichkolwiek odszkodowań o wartości przekraczającej wartość zamówienia. W dotychczasowej historii naszej firmy wszystkie sprawy reklamacyjne zakończyły się polubownie. Tylko dla formalności informujemy, że sądem właściwym dla rozstrzygania sporów gospodarczych z udziałem naszej firmy jest Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy.

PYTANIA I WĄTPLIWOŚCI

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do zasad współpracy z naszą firmą, a powyżej nie znaleźli Państwo jednoznacznej odpowiedzi, bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klientów.